6 תשובות
חחח אם זה לא הדדי אז חבל סתם לפגוע בו
אז תעשי חושבים עם עצמך ותביני מה הכיוון שלך אם זה כן מעניין אותך אז לכי על זה תנסי אם את כבר יודעת שלא ילך ואת לא רוצנ לקחת סיכון או להיפגע או לא יודעת מה אז אל..
ואת כמובן יכולה לשתף אותו ואם הוא אוהב אותך הוא יבין אותך וילחם
אם זה לא הדדי אז עדיף לא להגיד כלום
תגידי לו שאת לא בעניין שלו פשוט מה כלכך קשה
זה בול מה שקורה לי אני בשוק טוב תקשיבי אני עדיין בזה וכל מי שאמרתי לו את זה אמרו לי שכדאי שניפרד והוא לא יודע את זה אז בעיקרון אני חושבת שאני אעשה את זה בסוף אז כדאי שגם את כי אז הוא ייפגע אם את סתם לא תגידי לו ואם תגידי לו אז הוא פחות ייפגע סומכת עלייך שתעשי מה שנכון לך בהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאני לא בעניין שלו אני פשוט עדיין לא אוהבת אותו הוא אמר את זה ממש מוקדם