8 תשובות
כן
כן ברור
כן זה סבבה
אני שלחתי למורה שלי הודעה ב2 בלילה מתישהו, די מוקדם עכשיו לגמרי כם
יאפ
תלוי איפה את שולחת לה המורות שלי לרוב מתעצבנות מזה