5 תשובות
כן
ממה שאני יודעת לא, את חייבת לבוא על מדים אלא אם את מסופחת לר"מ2
זה לפחות ממה שאני יודעת, אולי זה השתנה, אולי זה תלוי בהפניה
זה לפחות ממה שאני יודעת, אולי זה השתנה, אולי זה תלוי בהפניה
אני הלכתי עם אח שלי למרפאה/ביקור רופא וקיבלו אותו על אזרחי והוא רק הביא הפנייה וחוגר
אין סיבה ללבוש מדים בשביל זה
אין סיבה ללבוש מדים בשביל זה
^מרפאה וביקור רופא זה שונה ממרפ"א (זה מרפאה איזורית צבאית)
זה לא משנה כי בשני המקרים הלכנו ככה
באותו הנושא: