5 תשובות
בעזרת השם הכל יהיה בסדר , תשנו נושא
לא אחי. במרכז זה נעצר וזהו.
המקור בצפון במקרה
השבר לאורך כל הבקעה
בצפון ירגישו הכי הרבה
ובאיזור שליד ים המלח
לא נראה לי פשוט לך תקרא ספר ולך לישון