14 תשובות
ארוחה אחת לא תשמין כמו שסלט אחד לא ירזה
קורה שיש ימים כאלה הכל טוב פשוט תמשיכי בשלך כרגיל וקחי את זה בפרופורציות בלי שינויים מיוחדים
לא אבל תמשיכי לפי איך שצריך
שואל השאלה:
אבל אכלתי עכשיו מלא באמת המון קלוריות אם מחר אשקל אני אראה עליה במשקל זה אומר שהשמנתי והכל עבודה הקשה השבוע נהרסה?
אנונימי
אל תישקלי מחר לא מומלץ להישקל אחרי אירועים כאלה
העבודה לא נהרסה הכל טוב
לא נהרס כלום
פשוט תמשיכי כמו שעשית בשאר השבוע ובטווח הארוך את בכלל לא תשימי לב ליום האחד הזה
שואל השאלה:
ואני צריכה מחר לקצץ מהתפריט להוריד הרבה אוכל בגלל שחרגתי בהרבהנ
אנונימי
שואל השאלה:
??
אנונימי
לא. אתה שורף קלוריות במנוחה, שינה, כשאתה צוחק, הולך ואפילו יושב.
אגב, כשקר בחוץ שורפים יותר קלוריות.
(זה ביולוגית נכון ועובד ככה, אם אתה זקוק להסבר ביולוגי מדויק למה זה קורה אני יכולה להוסיף).
בכל מקרה, הקלוריות האלה ישרפו מהר וארוחה אחת לא תשנה לך את המאזן הקלורי ברמה כזאת דרסטית הכל טוב.
אתה לא צריך לקצץ בתפריט של יום אחרי או משהו כזה
כמו שאמרתי קודם, תמשיכי בשלך
הקיצוצים האלה הם אלה שיביאו אותך לכישלון בתהליך
ברגע שאת אוכלת כרגיל ולא נותנת לזה להשפיע עלייך את מאזנת את הגוף והגוף מושפע מזה לטובה וחוזר לעצמו
שואל השאלה:
אוקיי אז אני יאכל רגיל אבל אוף אני חייב פעם בשבוע ארוחה מחוץ לדיאטה קשה ככה לרדת במשקל ולחיות על חזה עוף זה נמאס
אנונימי