10 תשובות
שאלה קשה.
לפי דעתי חטיבה
זה נורא תלוי במורים ובאופי שלהם, אבל מאמינה שתיכון הם פשוט יותר נוקשים.
בתיכון אין לי ספק שנהנתי יותר מהמורים
לי היה בחטיבה יותר כיף, אבל יש גם אחלה מורים בתיכון פשוט צריך להתרגל אליהם
תיכון
תיכון.
זה ממש שונה בכל בתי הספר
אבל לפחות אצלי בבית ספר (הבחטיבה והתיכון זה כאילו אותו בית ספר כזה פשוט מיבנים שונים ומורים שונים ) ולדעתי המורים בתיכון יותר טובים
אבל לפחות אצלי בבית ספר (הבחטיבה והתיכון זה כאילו אותו בית ספר כזה פשוט מיבנים שונים ומורים שונים ) ולדעתי המורים בתיכון יותר טובים
אנונימית
בתיכון בגלל שאתה עצמך יותר משוחרר אז האווירה יותר משוחררת וככה זה עם המורים במיוחד ביא והכי זה ביב
בתיכון היו לי את המורים הכי טובים שיש
באותו הנושא: