7 תשובות
לא מוזר כלל .
יש פעמים רבות שעדיף לא לראות את העתיד , להתרכז בכאן ועכשיו , בהווה .
שואל השאלה:
אני אף פעם לא יכולה לחשוב על העתיד לטווח רחוק.
אנונימית
נניח, מחר, את יודעת מה יהיה לך?
שואל השאלה:
תור לייזר

יופי הזכרת לי שאני צריכה ללכת להתקלח אולי זה גם יעזור לי להירגע
אנונימית
כאילו, גם בטווח הקצר?
שואל השאלה:
לא הבנתם אני לא רואה בכלל מה יהיה בעתיד ליטרלי אין לי את היכולת הזאת
אנונימית
אף אחד לא בטוח בטווח הארוך, תתחילי לחשוב מה את אוהבת בהווה, תבססי על התחביבים שלך את מה שאת רוצה להיות, נניח, אני מוזיקלית מאוד, וממש טיפולית, אז חשבתי להיות קלינאית תקשורת