4 תשובות
לכן לא מספרים לאיש שלומדים נהיגה
את מספרת ולכן נכנסת לחרדה ..
את מספרת ולכן נכנסת לחרדה ..
אל תדאגי נכשלתי גם בטסט פנימי ואז עברתי חיצוני ראשון
אני בטוחה שתשתפרי
אני בטוחה שתשתפרי
שואל השאלה:
כולם צוחקים עלי שלא עברתי פנימי וזה עוד יותר מוסיף לי ללחץ ואני מפחדת שאני לא אגמור עם זה...
כולם צוחקים עלי שלא עברתי פנימי וזה עוד יותר מוסיף לי ללחץ ואני מפחדת שאני לא אגמור עם זה...
אנונימית
יותר גרוע להכשל בטסט חיצוני, שיעור 46 רק תחילת/אמצע הדרך.
בהצלחה לך בהמשך
בהצלחה לך בהמשך
באותו הנושא: