4 תשובות
לכן לא מספרים לאיש שלומדים נהיגה
את מספרת ולכן נכנסת לחרדה ..
אל תדאגי נכשלתי גם בטסט פנימי ואז עברתי חיצוני ראשון
אני בטוחה שתשתפרי
שואל השאלה:
כולם צוחקים עלי שלא עברתי פנימי וזה עוד יותר מוסיף לי ללחץ ואני מפחדת שאני לא אגמור עם זה...
אנונימית
יותר גרוע להכשל בטסט חיצוני, שיעור 46 רק תחילת/אמצע הדרך.
בהצלחה לך בהמשך