10 תשובות
תביא כיף..
כבר מילה של מושפעים
אתה לא היחיד
כל כך. אני מתביישת לחיות במדינה שכל בת שניה אומרת את המילה הזאת.
לא גם אני חושבת ככה..
לא אתה לא היחידי..
לא סובלת אותם o_o
לא היחיד
שואל השאלה:
נו כן, זה כל הקטע -.-
והעיקר שלחת לי הודעה