10 תשובות
תביא כיף..
כבר מילה של מושפעים
כבר מילה של מושפעים
אתה לא היחיד
כל כך. אני מתביישת לחיות במדינה שכל בת שניה אומרת את המילה הזאת.
לא גם אני חושבת ככה..
כן כאלוו
לא אתה לא היחידי..
לא סובלת אותם o_o
לא סובלת אותם o_o
לא היחיד
שואל השאלה:
נו כן, זה כל הקטע -.-
נו כן, זה כל הקטע -.-
והעיקר שלחת לי הודעה
באותו הנושא: