6 תשובות
שואל השאלה:
הסברתי
הסברתי
אנונימי
^תואיל בטובך להסביר למה?
שמע בג"ץ כן מאוד מגזים בכל מיני פסקים שלו לפעמים אבל הוא ממש לא היה עוצר את המדינה מלתקוף באיראן
שואל השאלה:
כי זה היה קל. בגץ פחדן שהיה משמיד אותנו לולא ביבי והימין
כי זה היה קל. בגץ פחדן שהיה משמיד אותנו לולא ביבי והימין
אנונימי
להזכירך, ב-2007 חיל האוויר הישראלי השמיד את הכור הגרעיני בסוריה ושום בגץ לא עצר אותם.
זה ממש לא הסבר
זה בולשיט
אמירות חסרות ביסוס
תסביר למה
תן הוכחות
ואז אני אקבל את הטענה שלך
אבל הטענה שלך לא שווה כלום בלי הסברים
זה בולשיט
אמירות חסרות ביסוס
תסביר למה
תן הוכחות
ואז אני אקבל את הטענה שלך
אבל הטענה שלך לא שווה כלום בלי הסברים
באותו הנושא: