5 תשובות
הגיוני כמו שאמרו למעלה הוא כלב שמירה טוב
זה לא בסדר שהוא הרג אותה סתם ככה כי היא עברה שם , זה לא משהו שהופך אותו ל"כלב שמירה טוב" או "מחונך"
אנונימית
כנראה לא מחונך מספיק. אם הכלב שלך היה נכנס לחצר של מישהו ונהרג על ידי הכלב שלו, התשובה: "מה אני יכולה לעשות" תספק אותך?
הוא כלב שמירה טוב
הכלב שלי היה נהרג מהחתולה על מה אתה מדבר
הכלב שלי היה נהרג מהחתולה על מה אתה מדבר
הגיוני
באותו הנושא: