8 תשובות
כן אבל תתחפשי זה מגניב
כן
יש אנשים שזה לא מדבר אליהם
עדיף להתחפש, זה יום אחד בשנה שבו את יכולה לבוא כמה שאת רוצה.
שואל השאלה:
אז אני אתחפש לז*ונה
אין לי רעיון לכלום
אנונימית
מוזר לאלה
הייתי אומר שלא מתאים גם בגלל פורים אם תתלבשי רגיל והשאר עם תחפושת
אז כולם יסתכלו עלייך מוזר