13 תשובות
הנאצים
נאצים
נאצים. הרגו יהודים בצורה נוראית
מחבלים: הורגים בן אדם אחד בלחץ.
נאצים: גרמו לרצח של 70+ מיליון בני אדם.
בוא נחשוב ביחד.
נאצים, הם שטופי מוח וחיילים.
שואל השאלה:
אם למחבלים היה צבא הם היו עושים בטח כמו הנאצים
זה כמו לשאול מי יותר גרוע הטיפש או הרשע. אצל המחבלים יש גם טיפשות וגם רשעות. הנאצים היו רשעים וגם חכמים. למסקנה- בפוטנציה המחבלים יותר גרועים כי הם מעדיפים להרוג את כולנו למרות שזה יזיק להם מאד (בלי אומת ההיי טק הישראלית הם יהיו במצב המחפיר של לבנון) וזאת כי הם טיפשים ורשעים. הנאצים לעומת זאת ככל שהצלת יהודים היתה מביאה להם תועלת כמו בעסקת אייכמן-קסטנר הם היו משחררים יהודים. אז כן הנאצים הרגו באסטרונמיות אבל זה כי היו רשעים וחכמים.
שואל השאלה:
^הנאצים בכלל רצו להשמיד את כל היהודים
אותה רמה בול, לא רואה הבדל.. באמת.
נאצים
אצלם זה היה שיטה ופעולה מושכלת צבאית, לא אנשים בודדים חמומי מוח
בעיקרון הנאצים
אבל כמו שנעמי שמר אמרה פעם "אם לפלסטינים היה את היכולת להגשים את עצמם, אנחנו נתגעגע לגזים הטובים והסטרילים של הנאצים"
והיא צדקה :(
אנונימי
בטח שהנאצים
גם בגלל הכמות אבל גם בגלל הרמה
מחבלים באים דוקרים והביתה
נאצים גם התעללו ביהודים לא רק הרגו אותם
נאצים