15 תשובות
כן
זה מספק באמא שלכם אל תהיו כבדים
כן לצערי
^מספק אבל מכניס אנשים לחרדות
^מספק אבל מכניס אנשים לחרדות
סתם ילדים וערסים שמסכנים את חייהם בשביל רעש
שואל השאלה:
זה מבהיל ואין לזה שום דבר טוב...
זה מבהיל ואין לזה שום דבר טוב...
ליטרלי- אין שום סיבה לעשות את זה וזה פוגע בהלומי קרב ובבעלי חיים חלאס עם התופעה הזאת
כן
זה עושה בום ואני אוהב בום
יש ילדים שזורקים נפצים על ילדים אחרים, זה מזעזע וערסים חושבים שזה מצחיק
^ למה מזעזע? זה לא כואב
גם אני מפוצץ נפצים ביד והכרתי מישהו שפוצץ אותם בפה ולא קרה לו כלום
גם אני מפוצץ נפצים ביד והכרתי מישהו שפוצץ אותם בפה ולא קרה לו כלום
שואל השאלה:
תזהר למה יש כאלה שהולכים בגלל זה לבית חולים
תזהר למה יש כאלה שהולכים בגלל זה לבית חולים
תלוי על מה את מדברת... יש נפצים שזה פשוט מה שזטרקים על הריצפה ויש זיקוקים קטנים ופצצות שזה כן מסוכן ממש
שואל השאלה:
יש את הרגילים שזה רק רעש שזה אחד המבהילים עשו לידי אתמול אחד כזה..זה יכול לפגוע בעין או שזה לא מהאלה
זה כזה אדום
יש את הרגילים שזה רק רעש שזה אחד המבהילים עשו לידי אתמול אחד כזה..זה יכול לפגוע בעין או שזה לא מהאלה
זה כזה אדום
הקטנים שרק עושים צליל קטן לא נקראים נפצים, יש להם שם אחר והם כמעט לא מזיקים
נע זה עדיין עושה בום ואני אוהב בום
באותו הנושא: