3 תשובות
וואו בהצלחה
עדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר, ויעשו לך כנראה זריקת הרדמה ככה שלא תרגיש כלום, סמוך עליי שכאב של זריקת הרדמה לא מתקרב אפילו לכאב של סתימה בלי הרדמה
ויטמינצ'יק הוא אחלה משכך כאבים זמני... אני הייתי עם גשר 4-5 שנים וזה היה עוזר עם הכאב