3 תשובות
קצת, כן. אני התאכזבתי
לא עצוב
נ.ב
איתנו זה נגמר זה ספר עלוב ביותר עם כתיבה של ילדה בת עשר ועלילה פח זבל.
לילה טוב
נ.ב
איתנו זה נגמר זה ספר עלוב ביותר עם כתיבה של ילדה בת עשר ועלילה פח זבל.
לילה טוב
לא עצוב אבל זה קצת מבאס
באותו הנושא: