3 תשובות
כאילו לא צריך להתקשר למוקד וגם לא את כנוער ואם יש כבר מצב שצריך החייאה ולא באמצע הטיפול אין טעם להתקשר הם כבר שולחים אטן
^כן בתכלס אם זה בתור צוות לבן
מה שרשמתי למעלה זה אם את ברחוב/ לא במשמרת, כאילו לבד
מה שרשמתי למעלה זה אם את ברחוב/ לא במשמרת, כאילו לבד
שלום מדבר ____ אני נמצא כעת ברחוב ___ מספר ___ דירה ___ (כל הפרטים על המקום הכי מדוייק, אפילו כניסה לבניין אם צריך). אני צריך אמבולנס דחוף לבן אדם מחוסר הכרה בלי נשימה. (אפשר אולי להוסיף: אני מתחיל בפעולות החייאה.)
אין לזה תבנית מדויקת תזכרי רק כשאת מזמינה אמבולנס את צריכה לתת את הפרטים האלה:
שם, טלפון, מקום מדויק, ותלונה עיקרית
טלפון זה כדי שאם השיחה תתנתק פתאום הם יוכלו לחזור אליך.
אין לזה תבנית מדויקת תזכרי רק כשאת מזמינה אמבולנס את צריכה לתת את הפרטים האלה:
שם, טלפון, מקום מדויק, ותלונה עיקרית
טלפון זה כדי שאם השיחה תתנתק פתאום הם יוכלו לחזור אליך.
באותו הנושא: