9 תשובות
חחח חחח זה משהו שקשור לסטיפס.. גם אני מקבלת את זה
אנונימי
תרגעי, קיבלת הודעה בסטיפס
חח חח חח סטיפס
חחח הודעה ממישו בסטיפס
נכון גם אותי זה מלחיץ
זה הודעות פה... גם אותי זה מלחיץ
לא חחח זה כשמישהו שולח לך מסר בסטיפס
זה של ההודעות בסטיפס
חחח גם אותי זה הליץ בהתחלה.. אני שומעתפסס פסס עד שאני קולטת.. הלכתי לבדוק אם זהמלמטה, מהשכנים.. איזה פאדיחות שאני קולטת שזה מהאוזניות שלי חחח
באותו הנושא: