11 תשובות
לא כי כל הקטע זה לא להיות ליד חמץ ולא לאכול
כן, כי זה עדיין ברשותך, ומי שעוזב את הבית בתוך 30 יום קודם הפסח חייב לפנות משם חמץ כדי לא להיכשל ב"בל יראה" ו"בל ימצא".

חמץ שעבר עליו פסח - אסור בהנאה.
אנונימי
אם את גרה לבד ולא תהיי בו אז אין צורך
^ אוקיי, במקרה כזה מכירת חמץ מועילה.

מה שכן, זה עדיין בדיעבד ובדוחק, אם זה חמץ גמור בעין שיודעים עליו (שעדיף לבעברו), אלא אם כן זה הפסד מרובה - ואז אפשר לעשות מכירת חמץ על אותו בית (אם לא שוהים שם כל הפסח).
אנונימי
חודש לפני פסח לא עזבת את מחוייבת
אנונימי
בלי שום קשר עדיף שתנקי אותו טוב בשביל עצמך שיהיה הרבה טובה בבית
לא חייבת
כן . זה חמץ לכל דבר
אנונימית
וחמץ שעבר עליו הפסח זה האיסור הכי גדול
אנונימית
אלופה^
אנונימי