7 תשובות
לדעתי קעקוע זה קו אדום
אם את דתיה ומאמינה לא הייתי ממליצה לך לעשות
אם את דתיה ומאמינה לא הייתי ממליצה לך לעשות
תעשי קערוע זמני זה מותר
את רצון ה' יתברך: לא לעשות קעקוע.
אנונימי
לא לעשות
בול באותו מצב
אני פשוט כביכול מדחיקה את זה כל פעם עד שיהיה לי שכל באמת לא לעשות את זה
אני פשוט כביכול מדחיקה את זה כל פעם עד שיהיה לי שכל באמת לא לעשות את זה
להבין שהדת לא אמיתית
אני כבר עם 2 קעקועים ואני מאמינה באלוהים ואני הולכת לעשות עוד שבועיים עוד 2 קעקועים
איש איש באמונתו יחיה
איש איש באמונתו יחיה
באותו הנושא: