50 תשובות
להגיד להורים ולמחנכת שלך
להגיד למחנכת/להורים שהם יטפלו בזה
תדברי עם ההורים שלך על זה, אפילו שהיית צריכה יותר לכבד אותה, אבל מי היא בכלל שתיקרא לך מפגרת?
קודם כל את לא יצאת בסדר בכלל (גם היא כמובן)
למה את מחזירה לה בכזאת צורה?
לא אומרים דבר כזה ולא מתחצפים לאנשים שיותר גדולים ממך וגם בכללי, הדרך שבה את מתבטאת היא ילדותית ודורשת שיפור.
להבא תלמדי מהמקרה ותכבדי אנשים אחרים, תדברי עם ההורים ותפתרו את זה ביניכן בצורה בוגרת.
למה את מחזירה לה בכזאת צורה?
לא אומרים דבר כזה ולא מתחצפים לאנשים שיותר גדולים ממך וגם בכללי, הדרך שבה את מתבטאת היא ילדותית ודורשת שיפור.
להבא תלמדי מהמקרה ותכבדי אנשים אחרים, תדברי עם ההורים ותפתרו את זה ביניכן בצורה בוגרת.
להגיד להורים למחנכת שלך
פשוט תבריז משיעורים שלה
פשוט תבריז משיעורים שלה
שואל השאלה:
אוקיי לדעתי לא עשיתי משהו לא בסדר ^^
אוקיי לדעתי לא עשיתי משהו לא בסדר ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מכבדת אנשים שמכבדים אותי ובטח שלא אנשים שלא מכבדים
אני מכבדת אנשים שמכבדים אותי ובטח שלא אנשים שלא מכבדים
אנונימית
תדברי על זה עם ההורים שלך או עם ההנהלה, למרות שכן התחצפת אליה כאן אבל אני מניחה שזה אפשרי לטפל במקרה.
את בתור נערה צריכה להבין את זה, כמו שלא תתחצפי לאמא או אבא שלך, את לא תתחצפי למורה שלך או לכל בן אדם אחר.
אפשר להגיד את זה גם בכל גיל אפשרי, למה שתתחצפי?
וזה לא קשור לזה שהיא לא אלוהים, זה כבוד בסיסי שאמור להיות בין בני אדם.
אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלה אבל בואי גם את לא יצאת בסדר.^^^
אפשר להגיד את זה גם בכל גיל אפשרי, למה שתתחצפי?
וזה לא קשור לזה שהיא לא אלוהים, זה כבוד בסיסי שאמור להיות בין בני אדם.
אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלה אבל בואי גם את לא יצאת בסדר.^^^
שואל השאלה:
יש הבדל ענק עצום בין ההורים שלי שהם מדהימים לבין המורה הזו, היא כל יום מקללת ילדים בכיתה צועקת משפילה בלי סוף עם ההתנהגות הזאת ומה השווה בין ההורים שלי אלייה?
יש הבדל ענק עצום בין ההורים שלי שהם מדהימים לבין המורה הזו, היא כל יום מקללת ילדים בכיתה צועקת משפילה בלי סוף עם ההתנהגות הזאת ומה השווה בין ההורים שלי אלייה?
אנונימית
נסכים שלא להסכים:)
יום טוב❤
יום טוב❤
התחצפת אליה מה ציפית
אנונימית
שחררי זה לא ביג דיל. יש מורות שהם טוקסיק
זה שהתחצפת אליה זה לא אומר שהיא אמורה לקלל אותך
תגידי להורים שלך ולהנהלה של הבית ספר
תגידי להורים שלך ולהנהלה של הבית ספר
שואל השאלה:
^תודה על תשובה נורמלית ולגיטימית
^תודה על תשובה נורמלית ולגיטימית
אנונימית
את יכולה להגיד להורים שיפנו אל המנהלת שאפילו יבוא אליה עם מצגת למה אסור לעשות את זה כי מורים מלמדים ואם היא תקלל אז בעתיד גם אנחנו נקלל ואם הם לא מסכימים לעשות איתה משהו תרכלי אליה עם חברות (זה תמיד כיף) ואם לא בא לך תלוי עוד כמה שנים נשאל לך לבית הספר לדוגמה אני עוד מעט עוזבת את הבית ספר אז אין לי בעיה להתחצף אחרי שעועית תעודה למחצית ב' קיצר אם את עוד מעט מסיימת אין לך מה לדאוג ואם לא כדאי לך לעשות מה שאת רוצה או מה שאמרתי בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה על התשובה ועל ההבנה מעריכה
תודה על התשובה ועל ההבנה מעריכה
אנונימית
אני והבעיות עצבים שלי היינו מקללים תדורות שלה מול הכיתה
מה יש לאנשים פה מה הבעיה במה שהיא ענתה לה זה שהיא יותר גדולה ממנה לא אומר שהיא יכולה לדבר אליה ככה והיא לא תענה לה בחזרה, ולשאלתך תפני למחנכת
שואל השאלה:
זהו שאני לא הפרעתי בשיעור או דיברתי זה היה משחק על דף הכי רגוע.. אני לא רואה לנכון להכריח בן אדם לצפות בסרט שלא מעניין אותו. לא הפרעתי לה בשיעור פשוט לא נעים שקוראים לך חוצפנית וקשה לי לשתוק על זה לעומת אנשים אחרים שאולי כן ישתקו לי קשה כי יש לי בעיות עצבים
זהו שאני לא הפרעתי בשיעור או דיברתי זה היה משחק על דף הכי רגוע.. אני לא רואה לנכון להכריח בן אדם לצפות בסרט שלא מעניין אותו. לא הפרעתי לה בשיעור פשוט לא נעים שקוראים לך חוצפנית וקשה לי לשתוק על זה לעומת אנשים אחרים שאולי כן ישתקו לי קשה כי יש לי בעיות עצבים
אנונימית
שואל השאלה:
וזה קשה לי לשתוק על זה^
וזה קשה לי לשתוק על זה^
אנונימית
אין לי בעיה עם מה שהגבת עלייה שם, אלא עם מה שרשמת עליה פה. זה לא מכבד בשיט ותדפקו כמה מינוסים שבא לכם, לפחות לי יש כבוד.
אנונימית
אמאלה כמה אנשים סתומים יש באתר הזה
שומעים היא מורה אין לה זכות להגיד לתלמידה או תלמד דבר כזה
היא אשת חינוך היא צריכה להראות דוגמא
במקום להגיד דברים היא הייתה יכולה לגשת ולהגיד לבנות תפסיקו בבקשה ותראו תסרט
אז יאללה תפסיקו לעשות אתכם איזה משהו גדול
שומעים היא מורה אין לה זכות להגיד לתלמידה או תלמד דבר כזה
היא אשת חינוך היא צריכה להראות דוגמא
במקום להגיד דברים היא הייתה יכולה לגשת ולהגיד לבנות תפסיקו בבקשה ותראו תסרט
אז יאללה תפסיקו לעשות אתכם איזה משהו גדול
שואל השאלה:
יש לי כבוד ברמה מטורפת פשוט אני לא פועלת בשיטה של תיהיה נחמד לאנשים שלא מכבדים אותך זה קשה ולא רואה את זה לנכון
יש לי כבוד ברמה מטורפת פשוט אני לא פועלת בשיטה של תיהיה נחמד לאנשים שלא מכבדים אותך זה קשה ולא רואה את זה לנכון
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה נראה אחרת אתם כאלו מכחישים את זה שיש אנשים רעים בעולם.. והיא אחד מהם באמת שלא הייתם רוצים להכיר אותה ברמה של הורים מתלוננים למנהל עליה מלא בקבוצות סבבה? היא מקללת ילדים בשיעורים חופשי חודשי בלי בושה היא לא מכבדת את המרחב האישי של התלמידים ועוד מלאא והיום ואללה עצבן אותי ממש ועלה לי הכל..כי באמת קל לעצבן אותי
כי זה נראה אחרת אתם כאלו מכחישים את זה שיש אנשים רעים בעולם.. והיא אחד מהם באמת שלא הייתם רוצים להכיר אותה ברמה של הורים מתלוננים למנהל עליה מלא בקבוצות סבבה? היא מקללת ילדים בשיעורים חופשי חודשי בלי בושה היא לא מכבדת את המרחב האישי של התלמידים ועוד מלאא והיום ואללה עצבן אותי ממש ועלה לי הכל..כי באמת קל לעצבן אותי
אנונימית
https://linksharing.samsungcloud.com/cil0innhyvpk
תכנסי לתמונה
כתוב שם
זה חלק מזכויות התלמיד זה של משרד החינוך
אז חייבים לעשות לה משהו
כתוב "חל איסור *חמור*"
אני אשים פה קישור לאתר
ואגב כולם מוזמנים לראות יש פה המון דברים שמורים עושים שאסור לעשות https://linksharing.samsungcloud.com/ycwktp8fufkc
תכנסי לתמונה
כתוב שם
זה חלק מזכויות התלמיד זה של משרד החינוך
אז חייבים לעשות לה משהו
כתוב "חל איסור *חמור*"
אני אשים פה קישור לאתר
ואגב כולם מוזמנים לראות יש פה המון דברים שמורים עושים שאסור לעשות https://linksharing.samsungcloud.com/ycwktp8fufkc
שואל השאלה:
תודה על התשובה^^
תודה על התשובה^^
אנונימית
תפני למנהל/ת או למחנכת או משהו.
וואי גם אצלנו זה קרה מה יש למורות התחילו להתחרפן מורה אמרה לילד "מעניין לי ת'תחת" מה יש להן
וואי גם אצלנו זה קרה מה יש למורות התחילו להתחרפן מורה אמרה לילד "מעניין לי ת'תחת" מה יש להן
^^^^^^ ממש לא
את ממש לא צריכה להתנצל
תראי אמך היא דיברה אלייך אז רק אמרת לה שלא תקרא לך חוצפנית
איכס מורות חטשבות שהן יכולטת לעשות כל מה שבא להן
תראי את מה שכתבתי קודם
יכולים לפטר מורה בגלל דבר כזה
את ממש לא צריכה להתנצל
תראי אמך היא דיברה אלייך אז רק אמרת לה שלא תקרא לך חוצפנית
איכס מורות חטשבות שהן יכולטת לעשות כל מה שבא להן
תראי את מה שכתבתי קודם
יכולים לפטר מורה בגלל דבר כזה
לא הבנתי מה הבעיה במה שהיא הגיבה לה.. היא לא הפריעה לשיעור והמורה קראה לה חוצפנית אז מה הבעיה לענות לה ככה כמו שהיא ענתה?
אני לא רואה את הבעיה, הבעיה היא של המורה במיוחד אחרי שאני קוראת את מה שהיא רשמה עליה כאן.
הלוואי והיה לי אומץ להגיב ככה למורים כי אני במקומך הייתי שותקת כאילו הבעיה אצלי גם כשהיא לא.
אני לא רואה את הבעיה, הבעיה היא של המורה במיוחד אחרי שאני קוראת את מה שהיא רשמה עליה כאן.
הלוואי והיה לי אומץ להגיב ככה למורים כי אני במקומך הייתי שותקת כאילו הבעיה אצלי גם כשהיא לא.
התחצפת אליה אז מין הסתם שהיא תתעצבן...
אבל היא לא הייתה צריכה להגיד לך שאת מפגרת
אבל היא לא הייתה צריכה להגיד לך שאת מפגרת
תגידי להורים שלך
שואל השאלה:
זהו אין לי איפוק שמעצבנים אותי אני מתפוצצת גם שאני לא צריכה לענות.. זה גם לא פעם ראשונה שהמורה הזו מדברת ככה ולא מכבדת אז זה ממש עיצבן היום
זהו אין לי איפוק שמעצבנים אותי אני מתפוצצת גם שאני לא צריכה לענות.. זה גם לא פעם ראשונה שהמורה הזו מדברת ככה ולא מכבדת אז זה ממש עיצבן היום
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני לא מסכימה לדעתי ממש לא התנהגתי כמו פרחה
^^אני לא מסכימה לדעתי ממש לא התנהגתי כמו פרחה
אנונימית
זורקים עליה שולחן או מרביצים לה או מה שבא לך
שואל השאלה:
למה להתבייש לחיות בדור הזה? הדור הזה לא פחות טוב מהדורות הקודמות..
למה להתבייש לחיות בדור הזה? הדור הזה לא פחות טוב מהדורות הקודמות..
אנונימית
שואל השאלה:
טוב בואו נפסיק בבקשה את השיחה כי זה מתחיל להיות למקומות לא טובים תודה על התשובות לטוב או לרע מעריכה אני לא רוצה להגיע למקומות לא נעימים יותר מזה
טוב בואו נפסיק בבקשה את השיחה כי זה מתחיל להיות למקומות לא טובים תודה על התשובות לטוב או לרע מעריכה אני לא רוצה להגיע למקומות לא נעימים יותר מזה
אנונימית
בושה
תדברי עם ההורים, המחנך.ת או הרכז.ת.
תדברי עם ההורים, המחנך.ת או הרכז.ת.
המורה שלי אמרה לי אני אהרוג אותך כי שאלתי מתי שולחים את הלוח מבחנים
אנונימית
להתלונן להורים ולמחנכת
חוצפנית היא יכולה לקרוא אבל מפגרת...
אומרת להורים ושהמחנכת תטפל בה.
תראי אם את החזרת לה את לא תוכלי לגשת למנהלת כי היא תאמין למורה את יכולה ללכת לדבר איתה ולהגיד לה שהיא ממש פגעה בך אני מבינה מאיפה את הגבת לה ושהתעצבנת אבל להחזיר לה ואז ללכת למנהלת זה לא רעיון טוב כי המורה רק תגיד למנהלת משהו שאמרת והמנהלת תאמין לה אני אומרת תדברי איתה ותנסי לפתור את זה
סליחה על העריכות . ערכתי כמה פעמים.
genie צודקת.
האמת שתיכן יצאתן לא בסדר. את יצאת באמת חוצפנית , כן בשיעורים צריך להתרכז ולהקשיב ובנוסף את גם התחצפת..בהפסקה נשחקים , בשיעורים מתרכזים ובטח שלא היית צריכה לענות. גם לא מקשיבה וגם מתחצפת למורה. היא הגזימה כשהיא קיללה. אני מציעה שתעשו שיחת בירור ותפטרו את זה בצורה יפה.
genie צודקת.
האמת שתיכן יצאתן לא בסדר. את יצאת באמת חוצפנית , כן בשיעורים צריך להתרכז ולהקשיב ובנוסף את גם התחצפת..בהפסקה נשחקים , בשיעורים מתרכזים ובטח שלא היית צריכה לענות. גם לא מקשיבה וגם מתחצפת למורה. היא הגזימה כשהיא קיללה. אני מציעה שתעשו שיחת בירור ותפטרו את זה בצורה יפה.
קודם כל אני חושבת שיכולת לפנות אליה בצורה יותר מכבדת. מלא אנשים נותנים לאנשים שנחשבים בוגרים יותר לפנות אליהם איך שבא להם וזה לא תקין אבל מצד שני יש דרך מכבדת להציב את הגבולות שלך. לאף אדם אין זכות לפגוע לך בכבוד לא משנה "כמה" הוא מעלייך אבל גם לך אין זכות לפגוע בכבוד של אחרים. מורים צריכים לפנות בצורה מכבדת שתכבדו ולא במילים וכעס זה מזלזל. ומורה לא אמורה לקרוא לך בשמות. לא מפגרת ולא חוצפנית. כן יכולת להגיד לה ביפה אבל איך שהיא דיברה זה גם לא מכבד, בעיקר כשהיא המורה ולקרוא לך מפגרת זה לא תקין. לפנות למישהו שיטפל בזה.
לפעמים עדיף להיות חכם מאשר צודק ופשוט לא היית צריכה לענות למורה מלכתחילה..אלא פשוט לצפות בסרט וזהו. כי זה סתם יצר ויכוח מיותר עכשיו וסתם סיבכת את עצמך..אני לא אומרת את זה בתור נזיפה או מאשימה אותך חלילה..אני אומרת את זה לטובתך.
כלום כי היה שביתה לא היה בית ספר
תגידי להורים ולמחנכת שלך
בטח שלהגיד "למה מי את" זה שיא החוצפה. היא ביקשה שתצפי בסרט, את מגיבה ככה..זו באמת חוצפה. עוד פעם, יש לך את ההפסקה בשביל לשחק ..בשיעור צריך להקשיב. אני לא מצדיקה את המורה, היא הגזימה גם. שתיכן הגבתן בצורה לא נכונה ולא במקום.
למרות שהתחצפת אליה אין לה זכות לקלל אותך והיא בן אדם מבוגר לא מבינה איך היא ירדה לרמה הזאת שהיא מקללת ילדה פשוט תדווחי עליה