10 תשובות
אני הייתי מעלה
כן תעלי
תעלי
לא סטורי
תשלחי לה מזל טוב פשוט
תשלחי לה מזל טוב פשוט
לא נראה לי, אם היא העלתה לך אז תעלי לה מתוך נחמדות
תעלי
כןן זה נחמד
לדעתי מספיק שתכתבי לה בפרטי ברכה יפה אבל גם אם תעלי סטורי זה סבבה
שואל השאלה:
היא לא העלתה לי סטורי יומולדת כי זה בדיוק מתי שהתרחקנו
היא לא העלתה לי סטורי יומולדת כי זה בדיוק מתי שהתרחקנו
אנונימית
תעשי את זה
אם הייתן קרובות תעשי את זה
זה יקריב את הרדידות שלכן
אם הייתן קרובות תעשי את זה
זה יקריב את הרדידות שלכן
באותו הנושא: