8 תשובות
לצערי לא וחדמש מגיע לו לשבת בכלא
תודה על המינוסים ועל העובדה שאני לא יכולה לרשום את זה לא באנונימיות אם אני לא רוצה לקבל קללות בקיר
אנונימית
^ אם לדעתך הוא לא יורשע על מה כן מגיע לו לשבת בכלא?
^כנראה על זה שהוא גנב את השלטון לשמאל.
אנונימי
איך הוא גנב שלטון? התעליתים מעל כל רמה של טמטום
קודם השמאל היה בשלטון, ואז נתניהו לקח את השלטון.
אנונימי
ואיך הוא בדיוק גנב את השלטון? התגנב בלילה אל הבית של השלטון וחטף אותו?
או שרגע רגע תן לי להציג בפניך מושג מפתיע שקיים, בחירות?
האם יכול להיות שאלו תוצאות הבחירות?
הוא זכאי.
"כנראה על זה שהוא גנב את השלטון לשמאל"
אני נחנק מצחוק פה...

ולשאלה, אני בהתחלה חשבתי שביבי אשם אולי כמו שהתקשורת תמיד פמפמה שביבי פושע וזה.
אבל מאז שהתחלתי לקרוא טיפה על המשפט שלו אני כבר יותר מאמין שהוא לא אשם.
אבל זה שהוא לא אשם, לא אומר שהוא לא יורשע לצערנו...
(אחמ אחמ רומן זדורוב)