17 תשובות
חחלחח כן
אני מבינה רוסית חחח כן למה לא חחח זה הצחיק אותי
שואל השאלה:
אני אמצא חברה איתה?
אתה בן או בת ?
כן לא נראלי שיבינו בכלל מה שכתוב שם רק עלה עם יודעים את השפה אבל גם הסמל אז לא יודעת
שואל השאלה:
^^ ^
חצי חצי
לא נראה לי שתמצא חברה אם כתוב שם בלי בנות חח
מה זאת אומרת חצי חצי ?
שואל השאלה:
^
חצי חצי
טוב הבנתי
שואל השאלה:
^
לא אני חצי חצי
שואל השאלה:
אמא שלי הייתה עקרה, אז היא ניסרה את עצמה לשני חצאים. אבא שלי עשה את אותו הדבר, ואחרי שהם התחברו והם הפכו להיות אני
וואי חזק ביותר
אם אתה בתול :)
לשאלתך, אני לא הייתי לובש את החולצה הנ"ל.
שואל השאלה:
^
בדיוק
בעיקרון אין חוק שאוסר אבל אתה לא תמצא חברה ככה, ואל תאשים אחר כך בנות שהולכות עם חולצה של "בלי בנים".
שואל השאלה:
^
ברור שאאשים אותן!!!! הן גנבו לי את הרעיון
שואל השאלה:
^
למה