17 תשובות
חחלחח כן
אני מבינה רוסית חחח כן למה לא חחח זה הצחיק אותי
שואל השאלה:
אני אמצא חברה איתה?
אני אמצא חברה איתה?
אתה בן או בת ?
כן לא נראלי שיבינו בכלל מה שכתוב שם רק עלה עם יודעים את השפה אבל גם הסמל אז לא יודעת
שואל השאלה:
^^ ^
חצי חצי
^^ ^
חצי חצי
לא נראה לי שתמצא חברה אם כתוב שם בלי בנות חח
מה זאת אומרת חצי חצי ?
שואל השאלה:
^
חצי חצי
^
חצי חצי
טוב הבנתי
שואל השאלה:
^
לא אני חצי חצי
^
לא אני חצי חצי
שואל השאלה:
אמא שלי הייתה עקרה, אז היא ניסרה את עצמה לשני חצאים. אבא שלי עשה את אותו הדבר, ואחרי שהם התחברו והם הפכו להיות אני
אמא שלי הייתה עקרה, אז היא ניסרה את עצמה לשני חצאים. אבא שלי עשה את אותו הדבר, ואחרי שהם התחברו והם הפכו להיות אני
וואי חזק ביותר
אם אתה בתול :)
לשאלתך, אני לא הייתי לובש את החולצה הנ"ל.
אם אתה בתול :)
לשאלתך, אני לא הייתי לובש את החולצה הנ"ל.
שואל השאלה:
^
בדיוק
^
בדיוק
בעיקרון אין חוק שאוסר אבל אתה לא תמצא חברה ככה, ואל תאשים אחר כך בנות שהולכות עם חולצה של "בלי בנים".
שואל השאלה:
^
ברור שאאשים אותן!!!! הן גנבו לי את הרעיון
^
ברור שאאשים אותן!!!! הן גנבו לי את הרעיון
שואל השאלה:
^
למה
^
למה
באותו הנושא: