7 תשובות
לייזר הכי טוב
תעשי לייזר זה הרבה יותר טוב מגילוח
במקלחת אחרי כמה דקות של מים חמים
יש דרך להשתמש עם הסכין אם את משתמשת בו לא נכון יוצאים לך פצעים
שמה מים קצת סבון כדי שהרגליים יהיו נוחות לגילוח ואז פשוט מגלחת תוך כדי מקלחת
ואין לי פצעים מזה כנראה הסכין לא מתאים לך או משהו
אני הפסקתי עם גילוח כי צומח מזעזע אבל אני הייתי שמה קצף לגילוח שקניתי מסקארה והוא היה נדיר, יש גם לדאב אם אני לא טועה
שמה מים על הרגליים וסבון
ואחרי שכאילו הקצפתי את הרגליים בסבון נני מגלחת נגד כיוון השיערה
מלמטה למעלה כאילו
וכשהרגליים שלי עדיין קצת רטובות כזה ישר אחקי מקלחת אני שמה קרם