20 תשובות
^ לא צריך להתלבש חשוף בשביל שישימו לב אליך
תהיי את ואל תשתני ובסוף מי שיאהב אותך כמו שאת הוא יהיה האחד.
לטפח את עצמך ואת ההיגיינה וללבוש קצת יותר חשוף וכמובן לדבר יותר עדין
תבואי לגבר
תגידי לו...
מאיפה עגבניה כמוך הגיע לאייל שני כמוני
וזהו הוא שלך
את לא צריכה לעשות משהו בשביל למשוך בנים
את צריכה להיות את
אם תעשי משהו חריג כדי שימשכו אלייך
אז הם לא נמשכו אלייך
הם נמשכו לפיתיון ששמת להם
היגיינה, ריח טוב(סופר חשוב גם בשביל להרגיש טוב עם עצמך), ללבוש מה שאת אוהבת- אין צורך בחשוף
לטפח את השיער(לסרק אותו, גם בעיקר בשבילך)
אם את רוצה להתאפר טיפה אז תתאפרי(עדיף לא לעשות את זה בשביל אחרים אלא כי את רוצה וזה כיף לך)
לחייך
תהיי עם ביטחון
להיות יפה עם גישה נכונה זה מספיק
אני אומר, לפחות לדעתי, שיער חלק ארוך ואני שלך
להיות כמו שאת ולא לנסות להיות משהו שהוא לא את
לבוא עם ביטחון עצמי ואינטיליגנציה.
האמת? לעלות את הביטחון שלך!
זה הסוד
לחשוב רק על עצמך ולהיות בפוקוס רק על עצמך
ואז תהיי מגנט

להתלבש אלגנטי( טופים שהם לא חשופים מדי גינסים אלגנטים יוקרתיים כאלה , בלייזרים )
אל תקשיבי להם חשוף מדיי ימשוך אלייך סטוציונרים
להתלבש חשוף
לטפח את עצמך
Ymr
להיות תמיד עם ריח טוב,חייכנית,בגדים יפים
את ממש לא חייבת להתלבש חשוף בשביל בנים,רק בשביל עצמך.
להיות עצמך ויהיה מי שיאהב אותך כמו שאת
ביטחון, ריח טוב (ריח טוב זה לא רק שבנים ימשכנו אליך זה גם בשבילך שאנשים בכללי יחשובו שיש לך ריח טוב) וגם אל תתלבשי חשוף תתלבשי איך שאת רוצה ומה שאת חושבת שיפה. את הכי יפה שאת מריגשה בנוח ויש לך ביטחון עם איך שאת נראת
להתלבש חשוף ולפלרטט איתם
את יכולה גם לגשת אליהם בגישה טובה
אנונימי
לק