8 תשובות
לא חושבת שיהיה במרכז יש שקט מהבוקר (ואני גרה בדרום אומרת לך אין ממה לדאוג)
לא חושבת שיהיה
יהיה בסדר בעזרת השם
יהיה בסדר בעזרת השם
לא מאמין שיהיה
אין להם סיבה לירות עלינו רקטות, מהבוקר לא היו רקטות ובגלל שהפיגוע לא היה באחריות ארגון מסוים, לא חושבת שיש סיבה שצהל יתקוף והם יתקפו בחזרה
בקיצור, תנשמי עמוק והכל בסדר.
רוב הסיכויים שהלילה לא יהיו אזעקות
בקיצור, תנשמי עמוק והכל בסדר.
רוב הסיכויים שהלילה לא יהיו אזעקות
לפני שנתיים שהמצב היה ממש קשה, ישנתי בממד כי קשה להעיר אותי.
ממליץ לך גם.
ממליץ לך גם.
אנונימי
שואל השאלה:
מה הסיכוי?
מה הסיכוי?
אנונימית
אמן שלא.
חס וחלילה
חס וחלילה
נתפלל שלא
באותו הנושא: