15 תשובות
אתה זכר.
אנונימי
רגע מה?
שואל השאלה:
מה?
מה?
מה..
שואל השאלה:
אוקיי אני אעשה סדר. אני א בינארי והמגדר שלי במקור הוא זכר. אני חושב שיש לילדה קראש עליי אבל לא בטוח, איך לדעת?
אוקיי אני אעשה סדר. אני א בינארי והמגדר שלי במקור הוא זכר. אני חושב שיש לילדה קראש עליי אבל לא בטוח, איך לדעת?
המבטים, איך היא מסתכלת עלייך כשהיא מספרת משהו מצחיק..
יש מצב שיש לה קראש עליך אבל רוב הסיכויים שיירד לה כשהיא תגלה שאתה טראנס
שואל השאלה:
^אני יודעת שהיא בי אז אין לי מושג
^אני יודעת שהיא בי אז אין לי מושג
כן אבל זה משהו אחר זה לא פאן
אתם בני 14 בגיל 14 כולן מחליטות שהן בי זה עובר ברגע שהן מגלות שזה אומר לשכב עם אישה
אין ממש דרך לדעת בלי לבוא ולשאול.
אבל רוב הסיכויים שכן כי אף אחת/ד לא מסתכלת הרבה על בנאדם סתם ככה
אבל רוב הסיכויים שכן כי אף אחת/ד לא מסתכלת הרבה על בנאדם סתם ככה
^^למה לגלות שאתה סטרייט בגיל 8 זה בסדר ולגלות שאתה להט"ב בגיל 14 זה לא בסדר?
אני גיליתי שאני בי בגיל 13, היום בת 16 והפלא ופלא? אני עדיין בי.
גם אם זה אומר להיות בזוגיות עם אישה או לשכב עם אישה וכל זה.
אני גיליתי שאני בי בגיל 13, היום בת 16 והפלא ופלא? אני עדיין בי.
גם אם זה אומר להיות בזוגיות עם אישה או לשכב עם אישה וכל זה.
ולגבי שואל/ת השאלה (אגב מה לשון הפנייה?)
קודם כול תברר/י/ו שהיא גם בקטע של בנים (היא הרי לא יודעת שאת/ה/ם/ן א-בינארי)
אחר כך תנסי/ה/ו לראות האם היא צוחקת כמעט מכל דבר שאת/ה/ם/ן אומר/ת/ים/אות ואולי מחייכת/מסמיקה הרבה לידכ/ם/ן.
תנסה/י/ו לבדוק האם היא כל הזמן באה אליך ואיתך. אם את/ה מסתכל/ת עליה ומגלה שהיא כבר הסתכלה עלייך קודם ואז היא מסיטה את המבט ומסמיקה או לא מסמיקה זה יכול להיות גם. ואם יש לכם/ן מלא קשר עין, אבל זה לא בהכרח אומר, תלוי אם היא חברה שלך או סתם מישהי.
גם אם היא זוכרת כל דבר שאת/ה/ם/ן אמרת לה, אבל זה לא בהכרח. יש אנשים שסתם יש להם זיכרון טוב או אנשים שסתם יש להם זיכרון גרוע
קודם כול תברר/י/ו שהיא גם בקטע של בנים (היא הרי לא יודעת שאת/ה/ם/ן א-בינארי)
אחר כך תנסי/ה/ו לראות האם היא צוחקת כמעט מכל דבר שאת/ה/ם/ן אומר/ת/ים/אות ואולי מחייכת/מסמיקה הרבה לידכ/ם/ן.
תנסה/י/ו לבדוק האם היא כל הזמן באה אליך ואיתך. אם את/ה מסתכל/ת עליה ומגלה שהיא כבר הסתכלה עלייך קודם ואז היא מסיטה את המבט ומסמיקה או לא מסמיקה זה יכול להיות גם. ואם יש לכם/ן מלא קשר עין, אבל זה לא בהכרח אומר, תלוי אם היא חברה שלך או סתם מישהי.
גם אם היא זוכרת כל דבר שאת/ה/ם/ן אמרת לה, אבל זה לא בהכרח. יש אנשים שסתם יש להם זיכרון טוב או אנשים שסתם יש להם זיכרון גרוע
כי זה תופעה גורפת אצל בנות בחטיבה אני מדברת מניסיון^^
^היום יש הרבה יותר מודעות ולכן אני מסכימה שגם יש יותר בילבול.
יש הרבה בנות שחושבות שהן חלק מהלהט"ב ואחר כך מגלות שהן לא, אבל זה לא אומר שמישהי בת 14 לא יודעת מה היא.
בדיוק כמו שמישהי בת 8 יכולה להילדק על איזה בן ולהבין שהיא סטרייטית, ככה מישהי בת 8 יכולה להילדק על איזו בת ולהבין שהיא לא סטרייטית.
יש הרבה בנות שחושבות שהן חלק מהלהט"ב ואחר כך מגלות שהן לא, אבל זה לא אומר שמישהי בת 14 לא יודעת מה היא.
בדיוק כמו שמישהי בת 8 יכולה להילדק על איזה בן ולהבין שהיא סטרייטית, ככה מישהי בת 8 יכולה להילדק על איזו בת ולהבין שהיא לא סטרייטית.
באותו הנושא: