4 תשובות
לצערי ככה זה הצבא.. את יכולה לנסות לדחות שירות ולעשות שוב מיון למרות שנראלי שזה מאוחר כבר
את מתגייסת אוגוסט נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקטובר
אנונימית
תבדקי אם יש מיונים של פרמדיקית בין אוגוסט לאוקטובר ואז תבקשי שוב מיון
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית