6 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שאכלתי כל היום
אנונימית
למיטב ידעתי אין משטרת אכילה בישראל
כע לבריאות חיים
כן בתאבון
כן ברור!!
תאכלי כמה שאת רוצה!
כן זה סבבה