7 תשובות
אצלי בדרכ ריק בשעות הבוקר
ברור, במיוחד אחרי המצות והמופלטות של אתמול.
נודר
בחופש לדעתי כן
יחסית כן.
אבל יהיה בסדר.
העיקר שתלכי לישון עכשיו!
לילה טוב.
אבל יהיה בסדר.
העיקר שתלכי לישון עכשיו!
לילה טוב.
אני חושבת שכן
בחופש זה השעות שמתחיל העומס
בזמן בית ספר זה ריק
בזמן בית ספר זה ריק
באותו הנושא: