15 תשובות
אם את גרה בתל אביב אז לא
בכל מקום אחר כן
היי ז'ן על מה שהם חושבים אם את רוצה את זה לכי על זה חוץ מזה שזה ממש יפה בעיני
יחשבו שאת ילדת סנטר
יש סיכוי
אבל שימי ז*ן על כוחם ותעשי מה שאת אוהבת
ומי שיחשוב שאת מוזרה הוא מוזר בעצמו
לא משנה מה אנשים חושבים
אם את אוהבת תעשי
מה זה משנה מה הם יחשבו העיקר שאת תאהבי
מיוחדת, לא מוזרה
אני חושבת ששיער וורוד זה מהמם ואם יש למישהו בעיה עם זה שילך ל*****
אנונימית
למי איכפת? העיקר שתאהבי את זה. ואם זה מזיז למישהו תתעלמי פשוט
לא
תלוי גם בלבוש שלך
תעשי מה שבאלך
אם את חושבת שזה יפה לכי על זה
את אוהבת את זה? למי אכפת מה אחרים חושבים??