5 תשובות
דמוקרטיה הרסה תמדינה הסיבה היחידה שאנחנו דמוקרטיה זה בגלל אמריקה
אנונימי
כי זה עניין של יכולות הנהגה והעם צריך לבחור מי ינהיג אותו ויהיה אחראי על המדינה
זה שמישהו נולד למלך/מלכה לא אומר שהוא יודע לנהל מדינה או טוב בזה
אנונימית
משפחת המלוכה לא מנהלת את אנגליה באופן ישיר. יש להם שליטים דמוקרטיים. כמו כן, הסיבה שזה לא עניין של מורשת היא כי דברים כאלה מתגלגלים לדיקטטורה מאוד מהר.
גם באנגליה מישפחת המלוכה לא באמת מחליטה כלום פעם הם היו כמו כל אירופה (כימעת) דיקטטורה אחשיו יש ממשלה שם
כי אין שום דרך לדעת אם הבן של מנהיג טוב יהיה גם מנהיג טוב, זה הימור רציני. זאת ליטרלי הסיבה שכל המלוכות בעולם נפלו