6 תשובות
הייתי שם בטירונות יש כאילו שמועות שזה אנשים פושעים עם תיקים פליילים ובעיות התנהגות בדרך כלל אחלה אנשים עם קהס קשיי הסתגלות
לאיזה פלוגה?
שואל השאלה:
אני ב20.4
אנשים עם סעיף נפשי בפרופיל, בעלי קושי חברתי לרוב, מופנמים, כאלה שקשה להם להיפתח בעיקרון אבל בתכלס הרוב שם זה כאלה שהלכו לקב"ן כדי לנסות לצאת מקרבי והם סה"כ נורמליים(מדבר על פלוגת סער, לא יודע את מי שולחים לפלוגות האחרות). טירונות באמת אחלה, הייתי שם ונהנתי מכל רגע. בהצלחה
אני הולך לשם ב30.4 ואני פשוט יצאתי מקרבי ושמו אותי שם
מכנים אותם טמבלים אבל זה לא ככה
גם אני ב30.4 הולך לשם תגיד איציק גם לך אמרו שתהיה שם בפלוגת סהר משהו כזה