5 תשובות
כל שיעור היא אומרת לי את זה לא נורא
זה באמת לא בסדר
את לא צריכה להרגיש ככה, הכל טוב
את לא צריכה להרגיש ככה, הכל טוב
כי יש קטע כזה למורות למתמטיקה להיות חסרות לב וטאקט .
מבאס בהחלט אבל זה קרה לכולם אז פשוט תישכחי מזה
מבאס בהחלט אבל זה קרה לכולם אז פשוט תישכחי מזה
לי היא אמרה מול כל הכיתה שאני צריכה לקחת אחריות על החיים שלי
יהיה בסדר
יהיה בסדר
אחת המורות אמרה על חברה שלי למורה אחרת שהיא תמיד לא מרוכזת ככה ושלא תתפלא
אנונימית
באותו הנושא: