13 תשובות
לעולם לא תדעי
לא, המראה הפוכה אבל אין כל כך הבדל
מה שבמראה זה איך שאת נראת במציאות
כן, יש גם מצלמה בטלפון אז..
כן זו האינדיקציה הכי טובה (מניסיון)
אני מאוד מקווה שרואים אותי איך שאני רואה את עצמי במראה ולא בטלפון
שואל השאלה:
כן אבל בטלפון אני לגמרי שונה מאיך שאני נראת במראה
בטלפון זה מאוד משתנה, גם אולי את לא פוטוגנית וגם מצלמה ותמונה זה יכול לעוות.

תסתמכו בעיקר על המראה
את פשוט לא פוטוגנית, הכול טוב
ואת נראית טוב לפי התמונה אז אל תהיי חסרת ביטחון לגבי זה
שואל השאלה:
תודהה רבהה אבלל זה ממש מוזר לי כי שמצלמים אותי מהמסך האחורי יש יחסית הרבה תמונות שאני יוצאת קצת פוטוגנית אם להגיד את זה ככה אבל שאני מצלמת סלפי או שמצלמים אותי סלפי אני נראת ככ רע
סלפי זו באמת זווית לא מחמיאה למי שלא פוטוגני
ואם את כזו, תמונות נניח רגילות יכולות לצאת יותר פוטוגניות מסלפי או מזווית גבוהה (שרואים ממש את הפנים)
שואל השאלה:
הגעתי למסקנה שמעכשיו אני משתמשת רק במצלמה אחורית
okמה שעושה לך טוב