7 תשובות
אולי חסר לך ברזל
גם אצלי זה ככה. זה כי את שכבת כל הלילה וכשקמים פתאום אז יש סחרחורת.
את קמה מהר מדי וכנראה חסר לך ברזל
שואל השאלה:
ואם אני לא שותה מים זה יכול להיות בגלל זה?
ואם אני לא שותה מים זה יכול להיות בגלל זה?
^לא קשור
את קמה מהר מדי ויש לך לחץ דם נמוך. קומי לאט יותר ותבדקי אם זה משתפר.
את קמה מהר מידי תנסי לקום לאט
רוב הסיכויים שחסר לך ברזל תבדקי את זה
רוב הסיכויים שחסר לך ברזל תבדקי את זה
באותו הנושא: