16 תשובות
אני מסתכל על זה שלזה גם החיות נועדו שהם גן יאכלו על ידי חיות ואנשים ובניגוד לחיות בני אדם מרגישעם חושבעם ולא נועדו לכך
שואל השאלה:
גם חיות מרגישות וחושבות ^
בני אדם הם גם חיות
גם חיות מרגישות וחושבות ^
בני אדם הם גם חיות
אנונימית
שואל השאלה:
זה ששאלתי שאלה לא אומר שאני לא מבינה, תודה.
שאלתי כדי לשמוע דעות נוספות, לא בשביל לקבל התנשאות. אם אין לך "כוח" להסביר אז אל תעני.
זה ששאלתי שאלה לא אומר שאני לא מבינה, תודה.
שאלתי כדי לשמוע דעות נוספות, לא בשביל לקבל התנשאות. אם אין לך "כוח" להסביר אז אל תעני.
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שיש חיות שאוכלות את בני המין שלהם ^
האמת שיש חיות שאוכלות את בני המין שלהם ^
אנונימית
כי ה' יצר את החיות בשביל בני אדם, לא להפך.
אנונימי
כמו שאנונימי אמר
ה' ברא את הכל עם סיבה
ובכך שאנחנו שוחטים (בצורה נכונה ובצורה שאינה מתעללת בבעלי חיים) אנחנו 'מעלים' את הבעל חיים 'רמה'
אבל מוסכם לכל הדעות-
צער בעלי חיים שלא לצורך האדם - אסור לחלוטין
אבל כשזה לצורך האדם מותר וראוי גם כאן שלא ממש עכשיו להתפרע
ה' ברא את הכל עם סיבה
ובכך שאנחנו שוחטים (בצורה נכונה ובצורה שאינה מתעללת בבעלי חיים) אנחנו 'מעלים' את הבעל חיים 'רמה'
אבל מוסכם לכל הדעות-
צער בעלי חיים שלא לצורך האדם - אסור לחלוטין
אבל כשזה לצורך האדם מותר וראוי גם כאן שלא ממש עכשיו להתפרע
כי השם התיר לאכול חלק מן הבהמות ולא התיר לאכול אנשים, ודברי השם הם המוסר האמיתי
^ שקר. בשחיטה כשרה שוחטים שני סימנים (קנה וושט) יחד, ואצל בעלי חיים כשרים זה גורם לבעל חיים לאבד את ההכרה שלו.
הסכין חייב להיות חלקה וחדה ובכך הוא לא כל כך כואב לו מהחיתוך.
הסכין חייב להיות חלקה וחדה ובכך הוא לא כל כך כואב לו מהחיתוך.
אנונימי
^מקובל לבצע את השחיטה כאשר הבהמה בהכרה מלאה ובהתאם לדרישת רוב פוסקי ההלכה, האוסרים הימום של הבהמה לפני השחיטה. ישנן מדינות האוסרות שחיטה ללא הימום מוקדם.
חיתוך עמוק של הצוואר גורם למותו של בעל החיים מאבדן דם, זמן המוות משתנה בין בעלי החיים, והוא נע בבהמה בין 30 ל120 שניות
כן מאוד הומני. עד כדי כך הומני שמדינות מסויימות אוסרות שחיטה כזו, כנראה כדי שבעל החיים יסבול קצת כי אחרת מה הכיף.
חיתוך עמוק של הצוואר גורם למותו של בעל החיים מאבדן דם, זמן המוות משתנה בין בעלי החיים, והוא נע בבהמה בין 30 ל120 שניות
כן מאוד הומני. עד כדי כך הומני שמדינות מסויימות אוסרות שחיטה כזו, כנראה כדי שבעל החיים יסבול קצת כי אחרת מה הכיף.
^ אז הם אוסרים מבורות ומשאת. ידוע שהרבה ויים הם אנטישמיים. אז?
ואסור לתת שוק חשמלי כי זה מטריף.
ואסור לתת שוק חשמלי כי זה מטריף.
קישורים מצורפים:
אנונימי
^ וואו איך ידעתי שהטיעון על אנטישמיות יבוא. צא מהתחת שלך יקירי, לא כל פעולה שנעשית בעולם היא בעקבות אנטישמיות. לאנשים יש עוד מניעים מלבד לפגוע בך ובמנהגים שלך.
ונחמד שאתה שם קישור שכתב בו רב. זה לא מחזק את הטענה שלך כיוון שבבירור הוא משוחד למען הצד שלך. תן לי מחקר מדעי בלתי תלוי שמוכיח את הטענה שלך. ממליצה לחפש בדעת"א, ספריית המאמרים של אוניברסיטת תל אביב, או בפרוקסי.
ונחמד שאתה שם קישור שכתב בו רב. זה לא מחזק את הטענה שלך כיוון שבבירור הוא משוחד למען הצד שלך. תן לי מחקר מדעי בלתי תלוי שמוכיח את הטענה שלך. ממליצה לחפש בדעת"א, ספריית המאמרים של אוניברסיטת תל אביב, או בפרוקסי.
עאלק חלק מהטבע
תהיו על אי בודד ותצודו משהו במקום לקנות בסופר ואז זה ייחשב חלק מהטבע
בני אדם לא חלק משרשרת המזון הם לא צדים חיות מהטבע
תהיו על אי בודד ותצודו משהו במקום לקנות בסופר ואז זה ייחשב חלק מהטבע
בני אדם לא חלק משרשרת המזון הם לא צדים חיות מהטבע
אנונימי
אני בעד ליגליזציה של קניבליזם
כי לזה העולם התרגל
אני מניחה שזה קשור במובן מסויים לנורמה חברתית שהשתרשה בנו עם הדורות. למרבית בני האדם אנחנו נחשבים כמין נעלה על שאר האורגניזמים (מה שלא נכון לדעתי) ולכן פגיעה ואכילה של המין הזה מתפרשת כבזבוז וברבריות. בנוסף, מאוד יכול להיות שזה מניע אבולוציוני הישרדותי- זה כמו ששאר בעלי החיים בטבע לא אוכלים את בני המין שלהם כדי שהמין הזה ישרוד.
לגבי ההשוואה בין חיות שנאכלות לבני אדם, אני לא יודעת מה להגיד לך. אנשים אכזריים. אני כן יכולה להגיד לך שבכמות מסויימת ובצורה מסויימת אכילת בשר היא הגיונית וטבעית לבני האדם, רק שכיום א) אין בה צורך כיוון שאנחנו חברה מתקדמת שלא זקוקה לבשר כדי לשרוד ב) תעשיית הבשר כל כך אכזרית ומאוד לא אקולוגית.
רוב האנשים פשוט לא מבינים את זה.
לגבי ההשוואה בין חיות שנאכלות לבני אדם, אני לא יודעת מה להגיד לך. אנשים אכזריים. אני כן יכולה להגיד לך שבכמות מסויימת ובצורה מסויימת אכילת בשר היא הגיונית וטבעית לבני האדם, רק שכיום א) אין בה צורך כיוון שאנחנו חברה מתקדמת שלא זקוקה לבשר כדי לשרוד ב) תעשיית הבשר כל כך אכזרית ומאוד לא אקולוגית.
רוב האנשים פשוט לא מבינים את זה.
^^ את מודעת לזה ששחיטה כשרה היא אחת מצורות השחיטה שהכי פוגעות ומתעללות בבעל החיים? דימום למוות זה לא כיף בדיוק נסיכה.
באותו הנושא: