התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני ממש רוצה מישהו אבת שהוא רוצה אוצי יורד לי?
29 באפריל 2023, 20:18
התאהבות
התחלות
ידידות
קראש
3 תשובות
כן
ל
לאפה שווארמהה
הגיוני אבל לא תקין, זה קשור לתסביכים פסיכולוגים שכנראה יש לך
~
~סייקו~
זה קורה להרבה אז זה הגיוני אבל אני אף פעם לא אבין למה זה קורה
ל
לנה דל סלאיי
באותו הנושא:
הגיוני שאני רוצה לצאת עם מישהו בגלל שאני חושבת שהוא חמוד יותר מאשר שהוא חתיך?
זה הגיוני שנישקתי את המדריך שלי בצופים בטענה שאני רוצה שהוא יהיה הנשיקה הראשונה שלי?
זה הגיוני שאני לא רוצה בן זוג שהוא מלא?
הגיוני שאני בת 14 ואני רק רוצה מישהו שיקבל אותי כמו שאני?
הגיוני שאני חושבת שאני רוצה מישהו אבל לא רוצה להתחיל איתו כי
הגיוני שאני אחבב מישהו רק בגלל שהוא מחבב אותי?
הגיוני שאני רוצה אותו רק כשהוא יבש אליי וכשהוא נחמד אז לא?
זה הגיוני שאני בקטע עם מישהו ולמרות שהוא מקסים אני מפחדת שהוא סתם רוצה להשתמש בי?
הגיוני שיש לי קראש על מישהו שאני חושבת שהוא מכוער?
אם מישהו חסם אותי זה הגיוני שאני רואה שהוא מחובר או שהוא פשוט לא חסם אותי?
זה הגיוני ולגיטימי שאני רוצה לדחות את הדייט איתו בגלל שהוא עם קביים בעקבות פציעה?