3 תשובות
בדיוק היום סיימתי את התוכנית :)
היו לנו שאלות היגיון, שאלות ידע כללי על מתמטיקאים, שאלות על חומר של יסודי ויחידת לימוד עצמי בנושא מטריצות. אם לא מתקבלים, ניתן לערער עד 10 ימים מקבלת התוצאות אם אני זוכרת נכון. ככה אני התקבלתי
היו לנו שאלות היגיון, שאלות ידע כללי על מתמטיקאים, שאלות על חומר של יסודי ויחידת לימוד עצמי בנושא מטריצות. אם לא מתקבלים, ניתן לערער עד 10 ימים מקבלת התוצאות אם אני זוכרת נכון. ככה אני התקבלתי
אמריקאי, שאלות חשיבה די בפונקספט של מה שמלמדים בהעשרה . שאלות הגיון ואני זוכרת דף שלם של מטריצות וכל השאר שאלות חשיבה וגם את.ה צריכ.ה לדעת שטח והיקף מעגל
זה קל רצח, לא למדתי כלום כמעט, רק אמרו לנו ללמוד מטריצות על פי חומר שהם שלחו לאימייל, אז את זה למדתי. והן היו שאלות אמריקאיות אם אני לא טועה.
אנונימית
באותו הנושא: