התחברות הרשמה

איך מדווחים שאני בהפניה בדוח 1?

1 במאי 2023, 07:49
משתמשיםמחיקת שאלותנאמני סטיפס    
תשובה אחת
מחוץ ליחידה
הפנייה רפואית
אנונימי
באותו הנושא:
אם אני בהפניה מדווחים שאני מחוץ ליחידה?
לא מדווחים בדוח אחד על רביעי וחמישי נכון?
סטיפס חארות ואנשים פה מדווחים על זה שאני כותב מה שאני חשוב
אם מדווחים על תשובה מישהו רואה שאני דיווחתי?
אם בעבודה שלכם בדוח שעות הייתם רואים טעות בשעות שיש יותר שעות משעבדתם הייתם מדווחים?
אם אני מדווחת על שאלה של עצמי מי שרואה את הדיווחים רואה שאני מדווחת על עצמי?
אם המפקד מדווח שיש לי יום חופש ואני מדווח בדוח 1 שאני נוכח, מה קורה?
אם אני מדווחת על תשובה הנאמן שמוחק אותה רואה שאני מדווחת עליה?
אוף כל שאלה שאני שואל מדווחים לי עליה למה מה עשיתי רע
מה מדווחים בדוח 1 בחןפש של פסח?
איך מדווחים ג בדוח 1?