7 תשובות
לא
מפתאום
בדכ
מה ממש לא, זה אומר ההפך, שזה יופי שמצא חן בעינייהם,
+ היופי בעיניי המתבונן!!!!
רוב האנשים בימנו אם חושבים שמישהו "מכוער" פשוט כמשמעו, לא יחמיאו, או שפשוט יגידו "יפה" כדי לצאת מידי חובה, לא יהיו אובר מחמיאים טראסט מי, הכי חשוב שאת/ה שמח/ה עם מה שאת/ה רואה במראה ואם לא הגיע הזמן שכן. מחשבה יוצרת מציאות חביבתי
+ היופי בעיניי המתבונן!!!!
רוב האנשים בימנו אם חושבים שמישהו "מכוער" פשוט כמשמעו, לא יחמיאו, או שפשוט יגידו "יפה" כדי לצאת מידי חובה, לא יהיו אובר מחמיאים טראסט מי, הכי חשוב שאת/ה שמח/ה עם מה שאת/ה רואה במראה ואם לא הגיע הזמן שכן. מחשבה יוצרת מציאות חביבתי
לא.
לא
שואל השאלה:
^^ חחח אהבתי
^^ חחח אהבתי
אנונימית
באותו הנושא: