39 תשובות
היי
היוש
הי הי הי
שלום לך
היי
שואל השאלה:
זה כנראה הפרח הכי קל שעשיתם היום אבל אתם לא מבינים כמה מיואשת נעשיתי
זה כנראה הפרח הכי קל שעשיתם היום אבל אתם לא מבינים כמה מיואשת נעשיתי
אנונימית
מבינה אותך, באמת.
והאמת שהשגתי פרחים ביותר קלות, אבל לא נתעמק בזה.
מה ניש?
היי שלום היי.
היי מה נשמע טוב לראות שלא כולם פה משוגעים
אנשים נורמליים - שאלו שכן שונאים את הרע, זה מראה שהם טובים:
"יִרְאַת ה' - שְׂנֹאת רָע" (משלי ח, יג)
"אֹהֲבֵי ה', שִׂנְאוּ רָע" (תהילים צז, י).
"שִׂנְאוּ רָע וְאֶהֱבוּ טוֹב" (עמוס ה, טו)
"יִרְאַת ה' - שְׂנֹאת רָע" (משלי ח, יג)
"אֹהֲבֵי ה', שִׂנְאוּ רָע" (תהילים צז, י).
"שִׂנְאוּ רָע וְאֶהֱבוּ טוֹב" (עמוס ה, טו)
אנונימי
שואל השאלה:
דיייי למה בא לפה מישהו שעושה מינוסים לכולם ומצטט מהתורה כדי להצדיק את השנאה שלו
לך מכאן
כל השאר אוהבת אתכם אתם הסיבה שלי לא לפרוש מסטיפס
דיייי למה בא לפה מישהו שעושה מינוסים לכולם ומצטט מהתורה כדי להצדיק את השנאה שלו
לך מכאן
כל השאר אוהבת אתכם אתם הסיבה שלי לא לפרוש מסטיפס
אנונימית
^תודה, ריגשת
^^במקום לאהוב את מי שה' צוה (שומרי תורה ומצוות), אוהבת את מי שחולק עליו?
אנונימי
היי, אני פה :) לפעמים גם אני צריכה תזכורת כזאת.... אם את רוצה לדבר על זה, או על כל דבר אחר, או עזר או תמיכה או סתם לפרוק, את יותר ממוזמנת לכתוב לי בפרטי, אני אענה בשמחה :) 3>
אם כבר, ראוי לאנשים כמוני לשאול אם יש כאן אנשים נורמליים (כי הרוב בדעה שמו שלך), אבל ראיתי שיש, ב"ה.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ יו זו את שרבת עם ההוא בשאלה על התאיסטים שמקללים את האתאיסטים גם אני הייתי מאלו שהתנגדו לו.
את נראית ממש נחמדה
^^ יו זו את שרבת עם ההוא בשאלה על התאיסטים שמקללים את האתאיסטים גם אני הייתי מאלו שהתנגדו לו.
את נראית ממש נחמדה
אנונימית
היי
אני לא שונא אף אחד אין לי בעיה עם אף אחד שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה יש לכולם את הזכות הזאת
שואל השאלה:
לו רק כולם היו כמוך 3>
לו רק כולם היו כמוך 3>
אנונימית
^ כמוהו ולא כמו שה' רוצה, אה?
אם כבר, שכולם יקבלו על עצמם עול מלכות שמים....
אם כבר, שכולם יקבלו על עצמם עול מלכות שמים....
אנונימי
שואל השאלה:
^^ טוב אחי
לא זכור לי ששאלתי
^^ טוב אחי
לא זכור לי ששאלתי
אנונימית
אני אתאיסט אז אני לא שונא את עצמי
לא שונא להטב
דתיים לא קוצוניים
ושיוויון זכויות
לא שונא להטב
דתיים לא קוצוניים
ושיוויון זכויות
❤ כל הכבוד ללא גזענים שענו על השאלה.
היי :)))
היי
אנונימית
היי
אלוה דם דתיה גם בי
מאמין שומר מצוות שאין לו בעיה לצאת עם אתאיסטית ולא שונא להטבים
אנונימי
שואל השאלה:
גם עובד כל עוד לא שולל דעות של אחרים ובז לאתאיסטים/לא יהודים
תודה לכם חידשתם קצת את התקווה שלי :)
גם עובד כל עוד לא שולל דעות של אחרים ובז לאתאיסטים/לא יהודים
תודה לכם חידשתם קצת את התקווה שלי :)
אנונימית
יש עוד תאמיני לי שיש
^ לצערי.
אנונימי
באיזה קטע
מאחל לכולם שפע של יום
^^ לא חסר אנשים משובשים חסרי דעת תורה וחנפים.
אנונימי
לפעמים שנאה היא התרוםה ❤
היוש:)
באותו הנושא: