8 תשובות
תאכלי, לא אכלת כמעט היום (ריבר זה לא אוכל, סלט לא מכיל לא שומנים ולא חלבונים)
אם אין לך ידע על איך לבנות תפריט לגרעון קלורי אז תעזרי בתזונאית - כי להרעיב את עצמך זה לא הפתרון שיגרום לך לשמור על הקלוריות
אם אין לך ידע על איך לבנות תפריט לגרעון קלורי אז תעזרי בתזונאית - כי להרעיב את עצמך זה לא הפתרון שיגרום לך לשמור על הקלוריות
את בקושי אכלת משהו היום נשמה
את חייבת לאכול משהו
את חייבת לאכול משהו
שואל השאלה:
^^אני לא מנסה להרזות
ואין לי אפשרות לתזונאית
^^אני לא מנסה להרזות
ואין לי אפשרות לתזונאית
אנונימית
^ אז למה לשמור על סך קלורי מסוים?
אם את רעבה, תאכלי
אם את מנסה לא להתפזר - אז תעשי ארוחות מסודרות ולא ארוחות מתמשכות, לאכול דברים יותר מזינים ומשביעים
אם את מנסה לשמור על תזונה בריאה יותר - אז לאכול פחות דברים בחוץ, לאכול פחות שטויות (להחליף בפירות למשל)
אם את רעבה, תאכלי
אם את מנסה לא להתפזר - אז תעשי ארוחות מסודרות ולא ארוחות מתמשכות, לאכול דברים יותר מזינים ומשביעים
אם את מנסה לשמור על תזונה בריאה יותר - אז לאכול פחות דברים בחוץ, לאכול פחות שטויות (להחליף בפירות למשל)
שואל השאלה:
^זה יישמע חולני אם אגיד..
^זה יישמע חולני אם אגיד..
אנונימית
^ נסי אותי(?)
שואל השאלה:
יש מלא סיבות, ואחת מהן זה גם להרזות, אבל היא לא העיקרית.
סיבה ראשונה, אני מתמודדת עם דיכאון, ולכן קשה לי לעשות ספורט וחוסר בכמות הנכונה של אוכל זו הדרך הכי קלה להרזות (כמובן שזה גם גורם לבעיות ואני מרגישה בהן, כמו: כאב ראש, כאב בטן, סחרחורות, חוסר זיכרון, איחור מחזור ועוד..)
סיבה שנייה, אני רוצה לשלוט בעצמי, זה גורם לי להרגיש שיש לי שליטה
סיבה שלישית, יש בי איזושהו רצון להיראות חולה, וכמו שאמרתי - זה חולני, אני יודעת. אבל אין לי מושג מה יעזור לי להעביר את הרצון הזה
יש מלא סיבות, ואחת מהן זה גם להרזות, אבל היא לא העיקרית.
סיבה ראשונה, אני מתמודדת עם דיכאון, ולכן קשה לי לעשות ספורט וחוסר בכמות הנכונה של אוכל זו הדרך הכי קלה להרזות (כמובן שזה גם גורם לבעיות ואני מרגישה בהן, כמו: כאב ראש, כאב בטן, סחרחורות, חוסר זיכרון, איחור מחזור ועוד..)
סיבה שנייה, אני רוצה לשלוט בעצמי, זה גורם לי להרגיש שיש לי שליטה
סיבה שלישית, יש בי איזושהו רצון להיראות חולה, וכמו שאמרתי - זה חולני, אני יודעת. אבל אין לי מושג מה יעזור לי להעביר את הרצון הזה
אנונימית
^ אם תרצי לדבר על זה בפרטי את מוזמנת
לגבי סיבה ראשונה, אם גרעון קלורי גורם לסחרחורות, כאבי ראש, כאבי בטן וכל מה שציינת.. זה אומר שאת בגרעון גדול מידי ואסור לך להמשיך ככה
לגבי סיבה שניה, מכירה טוב מדי את הרצון הזה, אל תעשי את זה על ידי ספירת קלוריות, תעשי את זה על ידי שגרה וארוחות מסודרות, זה יתן סיפוק גדול יותר שאת מקפידה על משהו מסודר מאשר מונעת מעצמך
לגבי סיבה שלישית, לא הייתי קוראת לזה חולני, אבל אבל אם הרצון הזה קיים, זה מעיד על משהו עמוק יותר ואם תרצי נדבר על זה בפרטי
לא משנה מה את עוברת - אל תשארי עם זה לבד ואל תגרמי נזק לגוף בניסיון להתמודד עם זה כי באמת חבל
לגבי סיבה ראשונה, אם גרעון קלורי גורם לסחרחורות, כאבי ראש, כאבי בטן וכל מה שציינת.. זה אומר שאת בגרעון גדול מידי ואסור לך להמשיך ככה
לגבי סיבה שניה, מכירה טוב מדי את הרצון הזה, אל תעשי את זה על ידי ספירת קלוריות, תעשי את זה על ידי שגרה וארוחות מסודרות, זה יתן סיפוק גדול יותר שאת מקפידה על משהו מסודר מאשר מונעת מעצמך
לגבי סיבה שלישית, לא הייתי קוראת לזה חולני, אבל אבל אם הרצון הזה קיים, זה מעיד על משהו עמוק יותר ואם תרצי נדבר על זה בפרטי
לא משנה מה את עוברת - אל תשארי עם זה לבד ואל תגרמי נזק לגוף בניסיון להתמודד עם זה כי באמת חבל
באותו הנושא: