9 תשובות
לא
אל תתייחסי סתם נו
שואל השאלה:
לא זה הצחיק אותי באותו רגע הוא היה גם נחמד אבל עכשיו כשאני חושבת על זה שוב אני מרגישה גרועה בזה
לא זה הצחיק אותי באותו רגע הוא היה גם נחמד אבל עכשיו כשאני חושבת על זה שוב אני מרגישה גרועה בזה
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שלא כזה אכפת לי העיקר אני מקבלת כסף..
למרות שלא כזה אכפת לי העיקר אני מקבלת כסף..
אנונימית
לא את לא גרועה פשוט כנראה את לא התנהגת בצורה כאילו זו השגרה שלך ואת מנוסה בזה אז הוא זיהה את זה לגבייך וציין את זה
הכל טןב אל תעלבי
הכל טןב אל תעלבי
אל תתני לו להשפיע עלייך את תראי שאת רק הולכת ומשתפרת מפעם לפעם וקורה שיש טעויות אולי היית נראת קצת לחוצה וזה הכי בסדר גם אני הייתי מלצרית באולם ולא משנה כמה זמן הייתי שם הייתי נראת חדשה
זה בסדר אותי שאלן פעם אחרי שנתיים שאני עובדת באותו המקום אם אני חדשה למרות שאני שם כמעט כל יום כי עשיתי מלא פאדיחות
אני בטןחה שאת היית בסדר ולא קרה כלום אל תדאגי
אני בטןחה שאת היית בסדר ולא קרה כלום אל תדאגי
אנונימית
לאנשים לפעמים יש בדיחות מוזרות, תתעלמי
אין ממה להתרגש.. עוד אצל לקוחות ישראלים תמיד תפגשי בתגובות והערות, במיוחד בעבודות של שירות.
תקחי את זה באמת בצחוק.
בכל מקרה, בין אם את חדשה או לא- את עדיין משתדלת ועובדת ועושה כסף.
יש לך יכולות, שהן גם הרבה מעבר לעבודה הזאת.. ככה שאין סיבה שבאמת תרגישי פחות טובה כי את שווה המון, וכל הכבוד לך שמגיל צעיר את הולכת ומתפרנסת בכבוד.
תקחי את זה באמת בצחוק.
בכל מקרה, בין אם את חדשה או לא- את עדיין משתדלת ועובדת ועושה כסף.
יש לך יכולות, שהן גם הרבה מעבר לעבודה הזאת.. ככה שאין סיבה שבאמת תרגישי פחות טובה כי את שווה המון, וכל הכבוד לך שמגיל צעיר את הולכת ומתפרנסת בכבוד.
באותו הנושא: