5 תשובות
אני הייתי רוצה להיות cl הזמרת של להקת 2ne1 שאני אוהב
ג'סטין ביבר! בגלל שאני אוהבת ת'במה ולשיר בשביל אנשים ולשמח אותם וללרקוד להם למיליוני בנות להיות עשירה בית מהממם עם אמא כזאת מושלמת ואחים כאלה מהממים וגוף כל כך יפה ולהיות חתיך ;) ולנגן במלא כלים ולבשל ולהיות מוכשרת ולירקוד כמוהו ויש לי עוד מלא חחח אבל אני לא יחפור ;)
להיות אחת מהילדות מהכיתה שלי, היא נראית ממש חמודה ומעניין אותי איך החיים שלה מתנהלים:-)
שואל השאלה:
תענו בעיקר על אנשים מפורסמים משמעותיים שכולם מכירים, תשובות מקוריות כאלה
סלינה גומז ולהרביץ לעצמי ;) חחח d:
בליבר