7 תשובות
ממש צודקת.
זה טיפשי רצח
זה טיפשי
עדיף לבזבז את ה30 שקל האלה על משהו אחר או לחסוך
מאוד טיפשי ומטומטם בדיוק אתמול ראיתי קופסה גדולה של 72 יחידות של רולאפס המחיר 500 שקל בכלל לא שווה את המחיר שלא לדבר על זה שהוא לא בריא ושאפשר להכין אותו בבית בחינם
זה פשוט הזוי לדעתי כל כך הרבה אנשים מדברים על סוג של ממתק פשוט צריך לחכות שייגמר הטרנד ואז למלא יישאר מלא מלאי ויימכרו בזול
מאוד מטומטמים
סתם פרייארים גם אם מישהו מחול היה אוכל את זה לא קונה שטיח גומי מסכן שמתקשה במחיר הזייה
טרנד לממתק זניח - שעשה מישהו שנתקע עם מלאי ורצה להרוויח הרבה כסף. לא שהממתק כזה שווה, אבל הטרנד עשה את שלו. אני יכולה עכשיו למציא ממתק מסוליית נעליים ועם השיווק הנכון יהיו לזה קונים וזה יהיה יקר. זה לא אומר שזה טוב, או שזה טעים - אבל כאילו זה "מקובל". טמטום לשמו