11 תשובות
גם וגם מה שמרגיש לך יותר בשבילך
תלוי מאוד
עם חברים יותר כיף תכלס .
תלוי עם מי אתה מרגיש יותר בנוח
תלוי עם מי אתה מרגיש יותר בנוח
חברים
אבא
חברים
אם אבא שלך זורם לך אם אבא שלך אין על הורים זורמים!!!!
למי אתה יותר מחובר
עם שתיהם
אנונימי
שואל השאלה:
תכלס עם חברים אני לא יודע ממש עם מי כי אנחנו לא מאותו העיר
תכלס עם חברים אני לא יודע ממש עם מי כי אנחנו לא מאותו העיר
אנונימי
אם אבא הולך גם לחדכ אז עם אבא נשמע מאוד כיף
אנונימי
באותו הנושא: