11 תשובות
לא ניראלי
כן את מקבלת לדעתי
אבל תדעי שזה חתיכת אחריות להתנדב שם
אבל תדעי שזה חתיכת אחריות להתנדב שם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
מה זאת אומרת
אנונימית
זה להתנדב בכיבוי אש.
משמע אתם תצאו לקריאות וכו'
כמו שהמתנדבים במדא יוצאים, כך גם אתם.
משמע אתם תצאו לקריאות וכו'
כמו שהמתנדבים במדא יוצאים, כך גם אתם.
שואל השאלה:
כן כן אני יודעת
כן כן אני יודעת
אנונימית
כן, מקבלים. ואל תקשיבי לאחר מעלי, כן יש אחריות אבל כמעט ואין אירועים גדולים וגם לא נותנים לך לצאת לאירועים מסוכנים עד שאת עוברת מבחנים נוספים ומקבלת אישור מהאחראיים.
אנונימי
"עד ש"
בסופו של דבר היא תצא
בסופו של דבר היא תצא
כן, אבל בתור צופה אסור להיכנס נגיד לדירה בוערת, אתה נשאר רק במעטפת ועם כבאים.
אנונימי
וגם בכבאות מאוד מתחשבים בצופים, נגיד בתאונות דרכים שלא צריך אותך שם (כי מספיק השני כבאים שאיתך) אז משאירים אותך בכבאית על מנת שלא תראה את המראות ותיהיה לך טראומה מזה, משהו שבמדא לא מתחשבים ויש הרבה ילדים עם טראומה בגללם.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי יש מצב אתה מסביר לי על כל התהליך של הצופי אש? כאילו יש ראיון בשביל להתקבל או שכולם מתקבלים?
אנונימי יש מצב אתה מסביר לי על כל התהליך של הצופי אש? כאילו יש ראיון בשביל להתקבל או שכולם מתקבלים?
אנונימית
אצלי זה אחרת, כי אני הייתי במחזור בדיוק אחרי הקורונה אז לקחו כל מי שרצה (היו רק איזה 3 מתנדבים בכל העיר). בקורס מתחילים בשלב עיוני, לומדים הרבה חומר (סוגי שריפות, כיבוי, חומרי בעירה וכדומה) ואז עוברים לשלב הפיזי שזה להכיר את הכבאית ולתפעל את הציוד הנדרש. קחי את כל זה בערבון מוגבל כי הקורס שלי היה חדש יחסית והוא השתנה ממש מה שבנוסף הקורסים שונים בערים שונות.
אנונימי
באותו הנושא: