9 תשובות
לא זה הקטע
יותר גורמים לאנשים להיות חירשים אבל סבבה
שואל השאלה:
סבבה
אני שומעת טוב
סבבה
אני שומעת טוב
אנונימית
הם לא חחח שיהיה לך בכיף אבל
איכ לא אוהבת קייפופ
שואל השאלה:
לא אכפת לי
לא אכפת לי
אנונימית
יותר גורמים לאנשים לסבול אבל לא אתווכח איתך!
אני מתה על queen card אבל נמאס!!! כאילו אני לא יכולה להפסיק לשמוע אותו אני לא יודעת מה הבעיה שלי!
צודקת! אאבל לא רק קיי פופ גם ג'יי פופ (אני יותר שומעת ג'יי פופ)
באותו הנושא: